عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم خبر داد؛ ۴ هزار و ۲۷۳ بیمار در ایام تعطیلات نوروز به اورژانس بیمارستان دیلم مراجعه داشته‌اند

اشکان لیراوی در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم اظهار داشت: بیش از ۴ هزار و ۲۷۳ بیمار به اورژانس بیمارستان بقیه‌الله الاعظم عج دیلم مراجعه و خدمات درمانی را دریافت کردند.
لیراوی در ادامه اشاره داشت: از این تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستان ۴۳۴٫ بیمار با تشخیص پزشک معالج جهت بستری موقت در اورژانس بیمارستان قرار گرفتند.
سرپرست بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم افزود: در تعطیلات نوروزی یک دختربچه ۱۳ ساله از مرگ قطعی در اورژانس بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم نجات یافت که عملیات cpr عملیات احیا موفقیت‌آمیز بوده و بیمار در بخش (مراقبت‌های ویژه) بیمارستان تحت مراقبت کامل قرار گرفت.
اشکان لیراوی ضمن اشاره به خدمات سرپایی ارائه شده در بیمارستان گفت: در راستای تسریع در ویزیت بیماران در ایام نوروز علاوه بر پزشک وقت بیمارستان، در همه‌روزه در نوبت عصر از ساعت ۱۷ الی ۲۳ شب پزشک عمومی دوم هم مستقر بوده که در تسریع خدمت‌رسانی را افزایش داده است و علاوه بر آن درمانگاه تخصصی بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) در مدت ایام تعطیلات نوروزی همانند روال قبل فعال بوده و خدمات درمانی را به بیماران و مراجعه‌کنندگان عزیز ارائه نموده است.
وی تصریح کرد: آمار خدمات ارائه شده در مدت تعطیلات نوروزی به مراجعین و بیماران عزیز در بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم شامل ۶ هزار و ۴۶۵ ویزیت پزشک عمومی، خدمات اورژانس شامل سرم تراپی و تزریقات تعداد ۳ هزار و ۳۳۱ عدد بوده است.
انتهای پیام/ م.ب ۳۰۶۰
آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید