حضور باشکوه دانشگاهیان علوم پزشکی گلستان در راهپیمایی روز جهانی قدس
به گزارش وبدا گلستان؛ در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، به همراه جمعی از معاونین، مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه و تلاشگران عرصه سلامت استان همگام با مردم روزهدار گلستانی، با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس، با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی و ضد استکباری، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس و سکوت مجامع بین المللی در مواجهه با این جنایات، بار دیگر از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت کردند و اتحاد بیش از پیش مسلمانان را در مقابله با رژیم اشغالگر قدس خواستار شدند.
در حاشیه این راهپیمایی باشکوه، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان و مرکز بهداشت استان با ایجاد ایستگاههایی در مسیر راهپیمایی، به ارائه خدماتی از قبیل: اندازه گیری فشار خون، مشاوره خانواده و تبلیغ فرزند آوری و مشاوره در خصوص بیماریهای واگیر و غیر واگیر پرداختند.
در این روز نیروهای عملیاتی اورژانس استان گلستان نیز با استقرار در معابر راهپیمایی روز قدس، باری دیگر حماسه خدمت و مشارکت فعالی را برای خدمت به مردم و راهپیماییان رقم زدند.
در حاشیه این راهپیمایی باشکوه، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان و مرکز بهداشت استان با ایجاد ایستگاههایی در مسیر راهپیمایی، به ارائه خدماتی از قبیل: اندازه گیری فشار خون، مشاوره خانواده و تبلیغ فرزند آوری و مشاوره در خصوص بیماریهای واگیر و غیر واگیر پرداختند.
در این روز نیروهای عملیاتی اورژانس استان گلستان نیز با استقرار در معابر راهپیمایی روز قدس، باری دیگر حماسه خدمت و مشارکت فعالی را برای خدمت به مردم و راهپیماییان رقم زدند.