عمومی | دانشگاه بیرجند

دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی، با همراهی محمدسالاری شهرستانک، رئیس بسیج خاتم الانبیاء(ص) و سیدمجتبی حسینی، مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند با دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند دیدار کرد.
در دیدار نوروزی انجام شده، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات صورت گرفته در سال گذشته، برای رئیس دانشگاه و مجموعه دانشگاهیان در سال جاری آرزوی توفیق کرد.