عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

در نوروز امسال؛ تعداد ماموریت‌های اورژانس استان بوشهر ۲۰ درصد کاهش یافت/ افزایش ۶ درصدی ماموریت‌های تصادفی جاده‌ای اورژانس استان بوشهر

دکتر سید حسین موسوی اظهار کرد: ماموران اورژانس استان بوشهر با همه ظرفیت‌ها در راستای خدمات‌دهی به مردم مشغول به فعالیت و انجام ماموریت‌های محوله هستند.
وی با اشاره به آماده‌باش اورژانس هوایی، موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در ایام نوروز بیان کرد: تکنسین‌های اورژانس استان بوشهر با آماده‌باش و استقرار در کنار جاده و کمپ امدادرسانی می‌کنند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: طی نوروز امسال تاکنون هزار و ۸۹ ماموریت توسط اورژانس استان بوشهر ثبت شده که نسبت به سال قبل ۲۰ درصد کاهش دارد.
وی با اشاره به افزایش ۶ درصدی ماموریت‌های تصادفی جاده‌ای اورژانس استان بوشهر در ایام نوروز امسال خاطرنشان کرد: کارشناسان اورژانس به ماموریت‌های غیر تصادفی با ۷۱۶ ماموریت و ترافیکی با ۳۷۳ ماموریت خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه دادند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن اشاره به پاسخگویی به ۴ هزار و ۸۰۰ تماس با مرکز پیام اورژانس این استان اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ به‌صورت متمرکز در مرکز استان با حضور کارشناسان پرستاری و پزشک به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی است.
وی افزود: طرح امداد نوروزی سال از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین سال جاری ادامه دارد و گروه‌های اورژانس با آماده‌باش و استقرار در کنار جاده امدادرسانی می‌نمایند.
دکتر موسوی عنوان داشت: همچنین در این ایام اورژانس هوایی، موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس نیز برای ارائه خدمات به هم‌وطنان در حال آماده‌باش قرار دارد
انتهای پیام/ز.ن ۵۰۰۰۰