پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

بازدید تیم ستاد خدمات نوروزی دانشگاه از واحدهای تولیدی و ایستگاه سلامت

صبح روز سه شنبه بیست و نهم اسفندماه سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی و هیئت همراه در راستای نظارت بر واحدهای تولیدی و نحوه ارایه خدمات نوروزی به مسافران از ایستگاه های سلامت بازدید به عمل آوردند.

به گزارش وب دا، دکتر هادی حسین زاده و تیم ستاد خدمات نوروزی از شرکت های لبنیاتی بینالود و پالود، شبکه بهداشت و درمان زبرخان و ایستگاه سلامت قدمگاه بازدید بعمل آوردند.

در بازدید از واحدهای تولیدی شرایط خوب ساخت واحدهای تولیدی در ایام نوروز، بررسی کنترل کیفیت محصولات تولیدی و حضور مسئولان فنی، شرایط سالن های تولیدی، بسته بندی ... و روند تولید بهداشتی محصولات لبنی مورد نظارت و بررسی قرار گرفت و با مدیر عامل واحد تولیدی بینالود دیدار و گفتگو صورت گرفت.

در ادامه تیم ستاد خدمات نوروزی از شبکه بهداشت و درمان زبرخان و ایستگاه سلامت قدمگاه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید مهندس سمانه رمضانی سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، آقای رضا پناه مسئول امور اداری معاونت غذا و دارو، مهندس جلایر کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاون توسعه را همراهی کردند.

تیم خدمات ستاد سلامت نوروزی، از پانزدهم اسفند تا بیست و پنجم فرودین به نظارت و بازرسی از ایستگاه های سلامت، بیمارستان ها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، واحد های تولیدی و نحوه خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی می پردازند.
شایان ذکر است مسافران و شهروندان محترم می توانند برای گزارش تخلفات بهداشتی و درمانی موارد را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.