عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

برپایی غرفه سازمان «سمت» در بخش ناشران عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان سمت، جواد ایرجی، مدیر روابط عمومی سازمان «سمت» درباره نحوه حضور این سازمان دانشگاهی در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: سازمان «سمت» به عنوان یک موسسه پژوهشی زیر مجموعه وزارت علوم و بزرگ ترین ناشر دانشگاهی کشور در سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

وی افزود: میزان متراژی که به این انتشارات اختصاص داده شده، در بخش ناشران دانشگاهی ۹۹ متر مربع است. البته امسال برای اولین‌بار «سمت» در بخش ناشران عمومی نیز حضور دارد.

ایرجی در ادامه گفت: در بخش ناشران دانشگاهی، غرفه شماره ۲۴۶ واقع در سالن ، به ما اختصاص داده شده است و در بخش ناشران عمومی هم در شبستان اصلی، راهروی ۱۸، غرفه ۷۱۶ حضور داریم.

وی در خصوص برنامه های فرهنگی که سازمان «سمت» در نمایشگاه سی‌ویکم خواهد داشت، گفت: در بخش جنبی، در سرای اهل قلم سه جلسه سخنرانی و رونمایی کتاب در روزهای ۱۳ ،۱۶و ۲۰ اردیبهشت خواهیم داشت و در آن جلسات که با حضور استادان و صاحب‌نظران دانشگاهی برگزار می‌شود، کتاب‌های «تاثیر ادبیات فارسی در ادبیات انگلیسی» تالیف حسن جوادی، «حکمت عملی (ازنگاه سه فیلسوف مسلمان؛ فارابی، ابن‌سینا و ملاصدرا)» نوشته محمد ذبیحی و «سرنوشت اسیر در اسلام» به قلم سیدعلی میرشریفی از ساعت ۱۴ الی ۱۵ عصر رونمایی و معرفی خواهد شد.

ر.ب ۴۵