عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز برگزار شد

در آخرین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز در سال ۱۴۰۲ بر همراهی و همکاری همه ارگان ها و دستگاه های خدمت رسان در ارائه خدمات موثر و مطلوب به شهروندان و مسافرین نوروزی تاکید شد .
آخرین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای عضو کارگروه در محل اتاق معاون فرماندار بندرگز برگزار شد .
"دکتر میثم مروجی " مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با عید نوروز از همکاری مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه با شبکه بهداشت و درمان در  راستای اجرای مصوبات کارگروه در سال جاری و ایفای نقش موثر در ارتقای سطح سلامت جامعه تقدیر و ابراز امیدواری کرد این همکاری ها در سال آتی هم تداوم داشته باشد.
وی در ادامه به قرائت مصوبات جلسه ی پیشین پرداخت و چگونگی عملکرد دستگاه های مربوطه را خواستار شد .
شرح وضعیت تولید آرد و نان کامل شهرستان ، پیشگیری ازحوادث چهارشنبه سوری ، ارائه گزارش در خصوص اجرای پویش ملی سلامت در شهرستان و بسیج سلامت نوروزی دستور کار آخرین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز را تشکیل می داد که کارشناسان مربوطه در مورد آن برای حاضرین صحبت کردند .
" طهماسبی " معاون فرماندار بندرگز در جمع بندی مطالب مطروحه ، ضمن تشکر از تلاش کارکنان بهداشت و درمان و سایر اعضای کارگروه در جهت پیشبرد اهداف بهداشتی ، دسترسی به این اهداف را نتیجه همکاری و همراهی های درون و برون بخشی بسیار عنوان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و  قرار گرفتن در  روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ تلاش موثر کادر بهداشت و درمان و مدیران دستگاه های اجرایی خدمت رسان را در ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافرین خواستار شد.