عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

کارکنان ، ارتقای کیفی شاخص های بهداشتی را در سال جدید در دستور کار قرار دهند

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بندرگز در هفتمین و آخرین جلسه گروه مدیریت شهرستان در سال ۱۴۰۲ که با حضور مسئولین واحدهای فنی در محل سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی مرکز بهداشت برگزار شده بود ، بر تلاش مضاعف کارکنان در سال جدید در راستای ارتقای کیفی شاخص های بهداشتی و افزایش سطح سلامت جامعه تاکید کرد.
هفتمین و آخرین جلسه گروه مدیریت شبکه و مرکز بهداشت شهرستان بندرگز در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر شبکه و مسئولین واحدهای فنی در محل سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی مرکز بهداشت برگزار شد.
" دکتر میثم مروجی " مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت همکاران در طی سال ۱۴۰۲ بر تلاش مضاعف کارکنان در سال جدید در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی و  افزایش سطح سلامت جامعه تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته از زمان تصدی مدیریت شبکه بهداشت ودرمان تصریح کرد : ان شاء الله با پیگیری های بیشتر در سال ۱۴۰۳ و ارتقای تجهیزات شاهد افزایش میزان رضایت مندی در بین کارکنان و ارباب رجوع باشیم.
دکتر مروجی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز سفرهای نوروزی از کارکنان واحد بهداشت محیط و حرفه ای خواست تا با جدیت بیشتر بازرسی ها از اماکن حساس و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را در دستور کار قرار دهند.
مسئولین واحدهای ستادی شبکه بهداشت بندرگز هم هر یک به بیان نقطه نظرات خود از فعالیت های صورت گرفته در شهرستان در طی سال جاری پرداختند.
گفتنی است در این جلسه از اعضای گروه مدیریت شهرستان با اهداء لوح سپاس ، تجلیل و قدردانی شد.