پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

بازدید سرپرست دانشگاه از مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

دکتر محمدرضا مجدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در آغازین ساعات روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه از مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با ارائه گزارش کاملی از عملکرد مرکز اورژانس ۱۱۵ نیشابور از حضور دکتر مجدی در مرکز اورژانس نیشابور تشکر کرد و اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور را نیازمند نگاه ویژه ایشان دانست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور نیز با ابراز رضایت از عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی، کار در عرصه فوریت های پزشکی را مصداق عینی و واقعی عبادت برشمرد و خاطر نشان کرد: مسیر کسب رزق و روزی کارشناسان فوریت های پزشکی به شدت قابل تحسین و تمجید است.

دکتر مجدی در بخش دیگری از سخنانش ظرفیت خیّرین بزرگوار در اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور را یکی از مولفه های قوی در مسیر پیشرفت و خدمت دانست و بر ضرورت تداوم این فعالیت تاکید کرد.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای کارکنان اورژانس ۱۱۵ نیشابور خواستار آمادگی اورژانس پیش بیمارستانی در برابر حوادث احتمالی چهارشنبه پایان سال و ارائه خدمات جامع و گسترده فوریت های پزشکی به مردم در نوروز ۱۴۰۳ شد.