عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه: سربلندی، امنیت و آسایش امروز جامعه ما مدیون خون شهداست

دکتر عصمت حیدری در دیدار با خانواده شهدای شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تاکید کرد: تجربه‌های دوران دفاع مقدس تجربه‌های بسیار گران‌بهایی است که استفاده از آن‌ها قطعاً باعث موفقیت ما در همه عرصه‌ها و گذر از بحران‌ها و مشکلات خواهد بود.
مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه بافرهنگ ایثار و شهادت، سفارش زیادی کرده و با تاکید بر پررنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه‌ریزی در این زمینه، تداوم انقلاب اسلامی را وابسته به این فرهنگ عنوان کرده‌اند.
مهدی مرکبی با اشاره به اینکه شهدای عزیز در روزهای سخت با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های ناب اسلامی دفاع کردند، گفت: امروز خدمت به خانواده‌های این شهدای گران‌قدر و ایثارگران عزیز توفیق بزرگی است که نصیب ما شده است.
با حضور مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فرزندان شهدای شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تجلیل شد
با حضور مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از خانواده شهدای شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تجلیل شد.
در این مراسم از خانواده شهدای شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تجلیل شد.



انتهای پیامم. ن ۳۰۸۰