عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

تجلیل از کارکنان و اساتید ایثارگر دانشکده بهداشت

این جلسه روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۷ با حضور حجت الاسلام والمسلمین غفاری، معاون نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه،  دکتر اکبری ساری، رئیس دانشکده، دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران دانشگاه، دکتر پور محمدیان  مدیر امور دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه، دکتر حجازی ،دکتر احمدی و دکترذاکریان معاون مالی و اداری  و کارکنان و اساتید  ایثارگر شاغل در دانشکده در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر اکبری ساری ضمن خیر مقدم به مهمانان، تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جلسات باعث آشنایی بیشتر وکاهش مشکلات ایثارگران شود.
در ادامه معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز استاد به اساتید و کارکنان ایثارگر دانشکده سخنانی پیرامون امام زمان (عج) ارائه کرد.
مدیر امور ایثار گران دانشگاه با گرامیداشت روز معلم، گزارش مختصری از عملکرد دفتر امور ایثار گران دانشگاه ارائه کرد و گفت: این دفتر از  سال ۱۳۸۹ به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرده است که این فعالیت ها در قالب ۵ کمیته امور هیات علمی، آموزش و پژوهش، اخلاق، امور رفاهی ، امور اداری شکل گرفته است.
ایجاد بانک اطلاعاتی ایثار گران از فعالیت های دیگر این دفتر است که تاکنون اطلاعات ۱۲۰۰نفر از ایشان جمع آوری و ثبت شده است. وی افزود: مطمئنا آمار ایثارگران بیشتر است و تعداد قابل توجهی هنوز مراجعه  نکرده و شناسایی نشده اند.
دکتر مقیمی سپس به سایر فعالیت های این دفتر اشاره کرد و گفت: پیگیری مصوبات و امتیازات قانونی پیش بینی شده برای ایثارگران، تلاش برای رفع موانع اجرایی، حضور در منزل ایثارگران و دیدار با خانواده آنان با حضور رییس و مسئولان دانشگاه، بیمه ایشان، ارائه خدمات دندانپزشکی ،برگزاری اردو ها و مسابقات ورزشی، پیگیری مسایل رفاهی، هماهنگی برای استفاده از امکانات ورزشی دانشگاه، برگزاری همایش بزرگ ایثارگران در سالگرد سوم خرداد، اعطای تسهیلات اعتباری و انتشار فصلنامه ندای ایثار بخشی از فعالیت‌های این دفتر است.
به گفته دکتر مقیمی برای ارتباط بیشتر این دفتر با ایثارگران در هر واحد یک نفر به عنوان رابط درنظر گرفته شده است که علی کاری جعفری رابط دانشکده بهداشت است و همکاران می توانند مسایل خود را از این طریق پیگیری نمایند. همچنین سایت ایثارگران دانشگاه برای ارائه اطلاعات بیشتر به عزیزان ایثارگر در نظر گرفته شده است.
این جلسه با طرح نظرات و پرسش های ایثارگران و ارائه پاسخ توسط مسئولان دفتر امور ایثارگران پایان یافت و به ایثارگران حاضر در جلسه هدایایی اهدا شد.
خبر:نسیبه جلالوند
عکس:وحید مزاجردی