عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

با حضور گسترده در انتخابات حماسه پرشوری را رقم می زنیم



همزمان با ۸ اسفندماه سالروز بسیج جامعه پزشکی مراسم ویژه ای با حضور سردار حسینی جانشین فرماندهی سپاه نینوای استان،دکتر گل فیروزی رییس دانشگاه،دکتر یامی مسئول بسیج  جامعه پزشکی و جمعی از معاونین و مدیران و اعضای بسیج جامعه پزشکی استان در محل سالن شهید آوینی  برگزار شد.
در این مراسم سردار حسینی جانشین فرماندهی سپاه نینوای استان ضمن تجلیل از رشادت ها و مجاهدت های کادر درمان در زمان همه گیری بیماری کرونا گفت:تمامی این ایثارگری ها در دل تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و درج گردیده است.
رییس دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی در مقاطع مختلف نظام مقدس اسلامی فعالیت های با ارزشی را انجام داده است گفت:نمونه این رشادت ها و ایثارگری ها در دوران دفاع مقدس و نیز در دوران بیماری کرونا ثبت و درج گردید.
دکتر گل فیروزی در ادامه با بیان اینکه وظیفه همگان حمایت از بسیج جامعه پزشکی می باشد گفت: با حضور گسترده در انتخابات حماسه پرشوری را رقم می زنیم.
دکتر یامی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان نیز در این مراسم ضمن تبریک روز بسیج جامعه پزشکی گفت:از جمله فعالیت های موثر قرارگاه هفت گانه بسیج برگزاری مراسم ها و برنامه های مختلف فرهنگی،اجتماعی،امنیتی و محرومیت زدایی می باشد.
در پایان این مراسم از فعالین بسیج جامعه پزشکی استان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.