عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت استان به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان

روز پرشکوه نیمه شعبان‌ و‌ میلاد امام زمان (عج) سرشار از امیدی زیبا برای فرج منجی بزرگی است ‌که صلح و ‌آرامش ، خیر و ‌برکت برای جهان به ارمغان‌ می آورد.

نیمه شعبان یکی از خجسته ترین و پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با خالق هستی و نزدیکی هر چه بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.

اینجانب به نوبه خود میلاد با سعادت قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم را به کارکنان حوزه سلامت ، همه پیروان و منتظرانش تبریک و تهنیت عرض می نمایم