عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد منصوب شد

وبدا، طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، دکتر محمد خاکسار بلداجی استادیار دانشکده پزشکی به عنوان " رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد" منصوب شد.
به گزارش وبدا، در حکم دکتر محمدحسین اعرابی خطاب به دکتر خاکسار آمده است؛
"پس از حمد خداوند متعال و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، با عنایت به تخصص، تعهد و سوابق علمی ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی منصوب می گردید.
امید است با یاری خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی و بهره گیری از توان علمی و تجارب ارزشمند خویش و برنامه ریزی مناسب و با هماهنگی مسئولین محترم مربوطه و نیز در نظر گرفتن حساسیت و اهمیت امر درمان بیماران و آموزش علوم پزشکی کلیه فراگیران؛ همچنین استفاده از نظرات اساتید محترم و کارکنان خدوم آن مرکز و با عنایت به شعار «دولت مردمیی ایران قوی» در راستای اجرای سیاست ها و اهداف عالیه دانشگاه اقدام نمائید.
ضمناً مسئولیت تشخیص، تعهد و تسجیل مندرج در مواد ۳۰، ۳۸، ۴۴ و بند "ب" ماده ۶۲ آئین نامه مالی و معالاتی دانشگاه های علوم پزشکی در حد اعتبارات ابلاغی به آن مرکز به شما تفویض می گردد تا با در نظر گرفتن مسئولیت های ناشی از تفویض اختیار فوق و رعایت کامل آئین نامه مذکور در این مورد اقدام فرمائید.
موفقیت جنابعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم."
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همچنین از زحمات  دکتر علی مختاری در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر کرد.