عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: سازمان‌های بیمه‌گر بزرگ‌ترین بدهکار دانشگاه علوم پزشکی هستند/گزارش تصویری

دکتر حسن ملکی زاده در دیدار با فرماندار دیلم اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با دارا بودن ۸ هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی و ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو از بزرگ‌ترین سازمان‌ها تلقی می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: دانشگاه علوم پزشکی نظام خدمات گسترده‌ای دارد و در بخش واردات، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، درمان، بهداشت محیط، دارو و بسیاری از موارد دیگر خدمات‌دهی می‌کند.
دکتر ملکی زاده بیان کرد: قریب به ۲۰ درصد تولید ناخالص ملی کشور به حوزه سلامت اختصاص دارد ولی وسعت مجموعه به نحوی است که این منبع مالی کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد.
وی گفت: حوزه سلامت در ارائه خدمات غیرقابل توقف بوده و امکان اینکه از با وجود کمبود امکانات، خدمات‌دهی متوقف شود، وجود ندارد.
دکتر ملکی زاده خاطرنشان کرد: نقاطی همانند دیلم که ورودی استان و هم‌مرز با سه استان دیگر است باید توسعه خدماتی را در پی داشته باشد و شاهد پیشرفت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و نهایتاً رشد شاخص‌ها در این شهر باشیم.
وی با اشاره به اینکه مدتی کشور تا حدودی با کمبود شیر خشک مواجه بوده اضافه کرد: موضوع کمبود شیر خشک در سراسر کشور و همچنین استان بوشهر برطرف شده و امروز شیر خشک در داروخانه‌های سطح استان جهت توزیع وجود دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای کاهش بار مالی بر مردم جهت خرید شیر خشک، این کالا همانند سایر داروها با بیمه به خریدار به فروش می‌رسد.
در این نشست دکتر محسن صحرانورد مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر نادر شکیب آزاد معاون درمان، دکتر اکرم فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر یحیی رضایی معاون غذا و دارو، دکتر قاسم برجوئی‌فرد معاون بهداشت، هادی جوانبخت رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم، سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل و دکتر عاطفه

اسفندیاری

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/م.ب ۳۰۶۰