عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان: حق خانواده شهدا تنها با ادامه راه شهدا ادا خواهد شد/گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان ماه زرافشون رفیعی در دیدار با خانواده شهدا بیان داشت: شهدا با نثار جان خود بزرگ‌ترین دارایی خود را به پشتوانه پدران و مادرانی تقدیم ملت ایران کردند که امروز تنها انتظار آن‌ها از جامعه استقامت در مسیر و راه شهداست.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: خانواده‌های شهدا حرف‌هایی ناگفته بسیاری دارند که تنها با شنیدن این حرف‌هاست که معنی و مفهوم واقعی ایثار و ازخودگذشتگی را می‌توان درک کرد و خداوند سبحان را شاکریم که به ما این توفیق را داده است که در محضر آن‌ها درس بگیریم و به یاد بسپاریم که قرار است از چه چیز دفاع کنیم.
وی ادامه داد: جنگ امروز جنگ توپ، تانک و تفنگ نیست بلکه امروز با سلاح تبلیغات عقیده و ایمان ملت ایران مورد هدف قرارگرفته است و می‌کوشد هرروز بیشتر از دیروز موج ناامیدی را در جامعه گسترش دهد.
ماه زرافشون رفیعی تاکید کرد: ما به‌عنوان خادمین ملت باید با انجام خدمت صادقانه نور امید را مانند شهدا در دل مردم روشن کنیم و تنها با این مهم است که می‌توانیم در مسیر شهدا قدم برداریم.

شهدا به معنای واقعی کلمه هر آنچه داشتند را در راه کشور و مردم فدا کردند


مشاور رئیس و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: شهدا به معنای واقعی کلمه هر آنچه داشتند را درراه کشور و مردم فدا کردند و این با هیچ قلمی قابل‌نگارش نیست و هیچ زبانی توانایی توصیف آن را نخواهد داشت.
مهدی مرکبی ادامه داد: چگونه می‌توان تصور کرد جوانی که سن قانونی برای حضور در جنگ را ندارد، خانواده‌اش بیش از همه به وجود او در کنار خود احتیاج دارند و هزار اما و اگری که مانع رفتن او به جنگ می‌شود ولی می‌بینیم که بینشی در او وجود دارد که قدم‌های او را برای دفاع از ملتش محکم می‌کند و وارد عرصه جنگ می‌شود، جانانه دفاع می‌کند و با خون خود خاک سرزمینش را سیراب می‌نماید و این به نظرم در هیچ معادله جنگی قابل‌پردازش و محاسبه نیست.
مرکبی اظهار داشت: امروز ما در کنار خانواده شهدا قرارگرفته‌ایم اما این تنها زمانی شیرین خواهد بود و معنا خواهد گرفت که نشان دهد ما در پیمایش مسیر و آرمان‌های شهدا نیز همین گونه‌ایم و این چیزی است که موجب خوشحالی خانواده معظم شهدا خواهد بود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان، مشاور رئیس و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس بنیاد شهید تنگستان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تنگستان و تعدادی از مسئولین شبکه بهداشت و درمان تنگستان با خانواده شهید حیدری و خانواده شهید دشتی در تنگستان دیدار کردند.

انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰