پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

۴۵سال اقتدار؛ ۴۵ افتخار از فجر تافجر در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور


سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: همزمان با چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با عنوان ۴۵ خدمت و افتخار به تصویرکشیده شد.

به گزارش وب دا، مهندس رضاپارسا با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و ایجاد امیدآفرینی در جامعه افزود: برای تحقق جهاد تبیین در کشور، بیشترین نقش را روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه بر عهده دارند که خوشبختانه روابط عمومی دانشگاه با ارتباط تنگاتنگ با خبرنگاران که سفیران سلامت هستند توانسته نقش موثری در اطلاع رسانی خدمات حوزه سلامت و روشن گری و آگاهی بخشی به مردم ایفا کند.

وی در ادامه از استقلال رشته پزشکی از دانشگاه مشهد و جذب و پذیرش ۱۲ دانشجو در رشته پزشکی برای اولین بار در دانشگاه، احداث سلف سرویس پردیس دانشگاه با پیشرفت ۴۰ درصد، راه اندازی مرکز تصویر برداری بیمارستان ۲۲بهمن، افتتاح بخش VIP در بیمارستان حکیم و دیگر پروژه ها را به عنوان بخشی از دستاوردهای دانشگاه از فجر تا فجر سال جاری یاد کرد.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور همچنین برگزاری نشست خبری هیئت رییسه دانشگاه با اصحاب رسانه و پاسخ گویی شفاف به رسانه و افکار عمومی را از دیگر اقدامات روابط عمومی در دهه فجر برشمرد.

مهندس پارسا در پایان از حمایت های رئیس دانشگاه، معاونان و تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان روابط عمومی دانشگاه و اصحاب رسانه در آگاهی بخشی خدمات حوزه سلامت به مردم تقدیر و تشکر کرد.

برای مشاهده طرح ۴۵ خدمت اینجا کلیک کنید.