پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

اهدای یک دستگاه الکتروشوک به مرکز خدمات جامع سلامت برزنون

دکتر حامد جزجلالیان در گفتگو با وب دا گفت: خیرین نیک اندیش سلامت روستای برزنون یک دستگاه الکتروشوک به ارزش ۱ میلیارد ریال  را به یاد زنده یاد حیدر علی برزنونی به مرکز خدمات جامع سلامت برزنون اهدا کردند.

وی به اهمیت دستگاه الکتروشوک در مراکز خدمات جامع سلامت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بیشترین عامل مرگ و میر در ایران بیماری های قلبی عروقی می‌باشد این دستگاه برای احیای قلبی ریوی  این بیماران بسیار حیاتی می‌باشد و در پیشگیری از فوت بیماران تاثیر چشمگیری دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: پیشتر نیز در مرکز خدمات جامع سلامت برزنون شاهد حضور پررنگ خیرین بوده ایم و اهدای این دستگاه نیز برگ زرینی از دیگر اقدمات خیرین حوزه سلامت در روستای برزنون می باشد و باعث ارتقای کمی و کیفی خدمات در این مرکز می شود.

دکتر حامد جزجلالیان ضمن قدردانی از خیرین سلامت این روستا بیان داشت: این دستگاه با پیگیری مینا عسکری، سیروس سعادتی و محمد حسن بشارت،  دهیار محترم و همکاری شورا و خانواده زنده یاد حیدر علی برزنونی خریداری شده است.

این مراسم در بیست و سوم بهمن ماه سال جاری با حضور مدیران معاونت بهداشت نیشابور، شورا و مردم فهیم روستای برزنون در محل مرکز خدمات جامع سلامت این روستا برگزار شد.