عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دیدار با خانواده شهدا، جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است/ هر چه ‌کار برای خانواده شهدا، جانبازان انجام شود، کم است

مهدی مرکبی در دیدار با خانواده جانباز جواد علمداری و فرزندان شاهد شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان کنگان اظهار داشت: ادای احترام و دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران عزیز، حداقل کاری است که مسئولین می‌توانند انجام دهند.
وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگری آنان کم است.
مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر دیدار با خانواده شهدا، جانبازان را علاوه بر احترام، به‌نوعی توجه به خود و همکاران دانست و اضافه کرد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسوولان یادآوری می‌کند.
فاطمه آهو خوش سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز تاکید کرد: به‌عنوان خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.
به مناسبت دهه فجر و اجرای طرح سپاس با خانواده جانباز جواد علمداری و فرزندان شاهد شبکه و بیمارستان دیدار و از خانواده جانباز جواد علمداری و فرزند شهید عباس روشن قیاس با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
در این دیدار مهدی مرکبی مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی ایثارگران دانشگاه، فاطمه آهو خوش سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، محمود عبدالهی سرپرست اداره سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، نسرین شبانکاره کارشناس امور ایثارگران دانشگاه بوشهر، مسئول حراست و مسئول کارگزینی شبکه بهداشت و درمان کنگان، ستوان دوم عادل محمد پور از سپاه پاسداران و مسئول بسیج و جامعه پزشکی و مسئول امور ایثارگران شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان حضور داشتند.
انتهای پیام/ م.س ۳۰۷۰