عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: موفقیت پایدار، ارتقا عملکرد و بهبود شاخص‌ها با مشارکت جمعی امکان‌پذیر است/ حفظ و توانمندسازی سرمایه انسانی نیازمند برنامه‌ای هوشمندانه و مبتنی بر مشارکت جمعی است

دکتر اکرم فرهادی در نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: برای ارتقا عملکرد و بهبود شاخص‌های حوزه‌های مختلف نیازمند بازنگری فرآیندهای مهم و موثر هستیم و در مسیر اصلاح این فرآیندها، مشارکت هر چه بیشتر صاحبان فرآیند، امکان موفقیت پایدار را فراهم می‌نماید.
وی تصریح کرد: نتایج حاصل از این اصلاح به مدیریت منابع و جلوگیری هر چه بیشتر از هدر رفت آن کمک خواهد کرد و شرایط بهتری را برای پرداخت منظم پرسنلی و خدمات باکیفیت بهتر و رضایتمندی هر چه بیشتر گروه‌های هدف ایجاد می‌نماید.
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به‌کارگیری روش‌های علمی برای روشن شدن هر چه بیشتر مساله و طبقه‌بندی و اولویت‌بندی مشکلات و نهایتاً حل آن‌ها با مشارکت تیمی و در برنامه زمان‌بندی مشخص به پایداری و ارتقا کیفیت نظام سلامت در حوزه‌های مختلف دانشگاهی و بهداشتی درمانی کمک بزرگی را خواهد داشت.

تدوین برنامه کاری دو ساله جهت تعیین اولویت‌های اصلی توسعه منابع فیزیکی


دکتر فرهادی افزود: در برنامه پیش رو به دنبال تدوین برنامه کاری دو ساله جهت تعیین اولویت‌های اصلی توسعه منابع فیزیکی، انسانی و مالی متناسب با نیازهای واقعی هر منطقه هستیم.
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در تدوین این برنامه کاری به همکاری تمامی متولیان مرتبط نیازمندیم تا با رسیدن به اهداف مشترک و هم‌صدایی هر چه بیشتر بتوانیم مسیر پیش رو را با گام‌های استوار و مشخص پیش برده و شاهد دستیابی به ماموریت‌ها و چشم‌انداز این برنامه کاری باشیم.

سرمایه انسانی نظام سلامت از ارزشمندترین منابع سازمانی است


وی تصریح کرد: سرمایه انسانی نظام سلامت از ارزشمندترین منابع سازمانی است که برای حفظ و توانمندسازی آن نیاز به برنامه‌ای هوشمندانه و مبتنی

بر مشارکت جمعی دارد.
برنامه بلندمدت برای تربیت مدیر به‌عنوان ذخیره استراتژیک نظام سلامت


دکتر فرهادی افزود: داشتن برنامه بلندمدت برای تربیت مدیر به‌عنوان ذخیره استراتژیک نظام سلامت از دیگر برنامه‌های مهم است که می‌تواند از همان بدو ورود دانشجویان علوم پزشکی به دانشگاه مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: فردی که به‌عنوان مدیر در هر واحد کاری قرار می‌گیرد نیاز به آگاهی و تسلط کامل به فرآیندهای مهم در بستر تحت مدیریت خود دارد تا بتواند با خودباوری هر چه بیشتر و تلاش مستمر برای آموختن و توسعه فردی و گروهی پیش برود.
انتهای پیام/