عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به مناسبت دهه مبارک فجر؛ پانزدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می‌شود

دکتر اکرم فرهادی با تاکید بر نقش بی‌بدیل نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه هر سازمان اظهار داشت: وجود نیروی انسانی شاداب و با انگیزه در محیط کاری یکی از ارکان موفقیت و بازدهی سازمان‌ها است.
رئیس کمیته ورزش کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور برخوردار است.
وی تصریح کرد: امسال المپیاد ورزشی کارکنان به مناسب دهه فجر با شعار یادواره شهدای مدافع سلامت از تاریخ ۱۴ تا ۲۴ بهمن‌ماه برگزار می‌گردد، امیدواریم در این دوره از مسابقات با برنامه‌ریزی هر چه‌بهتر شاهد حضور حداکثری همکاران و شناسایی استعدادهای برتر هر رشته جهت اعزام به مسابقات کشوری باشیم.
دکتر فرهادی افزود: ورزشکاران شرکت کننده در دو گروه آقایان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، تیراندازی، دارت، بدمینتون، شطرنج، تنیس روی میز و فوتبال دستی و بانوان در ۷ رشته والیبال، تیراندازی، دارت، بدمینتون، آمادگی جسمانی، شطرنج و تنیس روی میز به‌صورت انفرادی و تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم هر رشته اهدا می‌گردد و نفرات برتر این دوره از مسابقات در مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.
انتهای پیام/