عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

بازدید معاون برنامه ریزی و پشتیابنی مرکز از واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

مهندس پارسایی معاون برنامه ریزی و پشتیانی مرکز به همراه مهندس صفرنژاد مسئول بودجه و اعتبارات و رستمانی مسئول قرارداد های مرکز با حضور در واحد آموزش کردکوی از امکانات و فضاهای واحد آموزش بازدید نمودند.
در ابتدا تازیکه مدیر واحد ضمن خیرمقدم گویی گزارشی از اقدامات صورت گرفته را بیان نمود. تازیکه اجرای برنامه های آموزشی از جمله برگزاری دوره‌های ملی ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، کارگاه های آموزشی بهره برداران اشاره نمود. وی اجرای پروژه های کار حین تولید درحوزه دانش آموزان را از برنامه های واحد دانسته و افزود با اجرای این پروژه ها قطعا دانش آموزان مهارت های تخصصی را فرا گرفته تا بتوانند از این مهارت در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی استفاده نمایند.
مهندس پارسایی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز ضمن تقدیرو تشکر از اقدامات صورت گرفته واحد آموزش کردکوی را بزرگترین مجموعه مرکز دانسته و افزود این واحد امکانات و ظرفیت های بالایی داشته که نقش مهمی در اجرای برنامه های آموزشی، ترویجی و پژوهشی منطقه دارد. وی هدف از این بازدید را شناسایی نقاط قوت و ضعف واحد آموزش دانسته و افزود بایستی با کمک یکدیگر توانمندی های خود را تقویت نموده و تلاش نماییم تا مشکلات و موانع کاری واحد های تابعه مرکز برطرف گردد. پارسایی استفاده بهینه از فضاهای موجود به منظورایجاد درآمد را لازم دانست. وی مشخص شدن نسبت هزینه به درآمد واحد ها در جهت استفاده بهینه از منابع و مقایسه آن با سال قبل را ضروری دانسته و افزود با این کار میتوانیم برنامه های اجرا شده را ارزیابی نموده و بهره وری را افزایش دهیم.
خاطر نشان می سازد تیم کارشناسی مرکز از انبارکود، انبار نهاده های کشاورزی، کارگاه ماشین الات، مهمانسرا و دیگر فضاهای واحد کردکوی بازدید نمودند.