عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس مرکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: ارائه ۱۵۰۶ جلسه خدمات مشاوره و روانشناسی به دانشجویان در سال ۱۴۰۲

به گزارش مفدا بوشهر، دکتر فرامرز کشکولی گفت: مشاوران و روانشناسان این دانشگاه هزار و ۵۰۶  جلسه خدمات مشاوره و روانشناسی را به دانشجویان در سال ۱۴۰۲ ارائه داده‌اند که نسبت به سال قبل رشد ۳ برابری داشته است.
دکتر کشکولی افزود: این خدمات در قالب ارزیابی روان‌شناختی، مشورت و راهنمایی، مشاوره، روان‌درمانی، خدمات مددکاری و درمان دارویی بوده است.
وی با بیان اینکه خدمات مشاوره و روانشناسی به دانشجویان به ویژه از شروع سال تحصیلی جدید (۱۴۰۲) تاکنون به میزان چشمگیری افزایش داشته است اذعان کرد: نتایج و خروجی‌های این خدمات به صورت ملموس در انگیزه تحصیلی و رشد مهارت‌های زندگی دانشجویان خود را نشان خواهد داد.
رئیس مرکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: طی ابلاغی از سوی معاون فرهنگی دانشجویی وزارت متبوع، عنوان اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان به مرکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی تغییر می‌کند، زین پس خدمات این مجموعه تمامی دانشگاهیان از جمله خانواده دانشجویان و اساتید و... را در برمی‌گیرد.
انتهای پیام/ م.ر ۲۰۵۰