عمومی | دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

جشنواره درون دانشگاهی نشریات دانشجویی

جشنواره درون دانشگاهی نشریات دانشجویی
نشریات دانشجویی یکی از عوامل پویایی و تحرک تشکل­های دانشجویی است که زمینه تفکر را برای دانشجویان مهیا می­کند. همچنین وظیفه تشکل­های دانشجویی است که روشنگر مسیر جامعه خویش در زمینه­ های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مسائل کلان دیگر باشند. از این رو به منظور تقویت و ایجاد نشاط و پویایی هرچه بیشتر در بین فعالین نشریات دانشجویی، جشنواره­ درون دانشگاهی نشریات دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ساری با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی و اعضای دانشجویی عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه برگزار می­ گردد.
  1. شرایط شرکت در جشنواره:
  • کلیه نشریات دانشجویی باید از کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه مجوز داشته باشند و از هر شماره نشریه سه نسخه به بخش نشریات دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تحویل داده شود.
  • آثار و نشریات ارسالی بایستی در بازه زمانی فروردین ۹۶ تاکنون منتشر شده باشند.
  • دانشجویان سایر دانشگاه­ها و مراکز آموزشی حق شرکت در این جشنوراه را ندارند.
  • نشریاتی می ­توانند در جشنواره شرکت نمایند که مدیر مسئول آن نشریه دانشجو باشد.
  • دانشجویان جهت شرکت در جشنواره درون دانشگاهی نشریات دانشجویی فرم ثبتنام را از سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی به آدرس http://cul.sanru.ac.ir دریافت کرده و پس از تکمیل به کارشناس نشریات دانشجویی دانشگاه تحویل نمایند.
  • فرم ثبت­نام برای شرکت در بخش نشریات برتر بایستی صرفاً توسط صاحب امتیاز یا مدیر مسئول نشریه تکمیل و ارسال گردد.
  • مهلت ارسال آثار از ۱۱ تا ۱۸ اردبیهشت ۹۷ است (**توجه: زمان مذکور قابل تمدید نمی باشد).
نکته : چنانچه در هر مرحله از برگزاری جشنواره و حتی پس از اختتامیه مشخص شود اصالت نشریات یا آثار شرکت داده شده مخدوش باشد یا شخص دیگری مدعی آن اثر باشد در صورت اثبات ادعا کلیه جوایز اعطا شده پس گرفته و شخص خاطی به کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی معرفی خواهد شد.

بخش­های رقابتی نشریات دانشجویی:

الف- آثار برگزیده
آثار انتشار یافته در نشریات دانشجویی در بازه زمانی تعیین شده در ۵ زمینه تیتر و سرتیتر ، مصاحبه و گزارش ، مقاله علمی ، مقاله فرهنگی و اجتماعی و طراحی ( صفحه آرایی، طراحی روی جلد..) مورد ارزیابی قرار گرفته و تنها آثار برگزیده اول مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

ب- نشریات برتر
نشریات دانشجویی برتر به تفکیک در بخشهای نشریات علمی و نشریات فرهنگی و اجتماعی شامل نشریه صنفی، سیاسی، دینی و قرآنی، هنری و ادبی مورد ارزیابی قرار گرفته و نشریات برگزیده در هر زمینه از رتبه اول تا سوم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

فرم ثبت نام


۱۳۹۷/۲/۱۵ ۱۴:۳۴