عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

در ۱۰ ماهه نخست سال ۱۴۰۲؛ ارائه خدمات درمانی به بیش از ۵۹ هزار و ۶۰۵ نفر در بیمارستان امام حسین (ع) اهرم

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، دکتر زینب حسینی بیان داشت: در ۱۰ ماهه اول سال جاری ۵۹ هزار و ۶۰۵ نفر با مراجعه به اورژانس و درمانگاه این بیمارستان خدمات سرپایی و بستری تحت نظر درمانی را دریافت نمودند.
وی ادامه داد: تعداد کل مراجعه‌کنندگان به بخش اورژانس طی این بازه زمانی ۳۱ هزار و ۹۴۷ نفر بوده است که از این تعداد ۵ هزار و ۷۹۲ نفر در بخش اورژانس این بیمارستان بستری و تحت نظر شدند و مابقی تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم گفت: از این تعداد مراجعین ۹ هزار و ۶۵۰ نفر به درمانگاه تخصص بیمارستان مراجعه کرده‌اند که به تفکیک ۴ هزار و ۱۰۲ نفر توسط متخصص داخلی، ۷۱۶ نفر توسط متخصص اطفال، ۲ هزار و ۴۳۲ نفر توسط متخصص زنان و زایمان، ۱۱۷ نفر توسط متخصص قلب و ۲ هزار و ۵۵۶ نفر توسط متخصص چشم ویزیت شدند.
وی تصریح کرد: ۴ هزار و ۸ بیمار نیز در بخش دیالیز این مرکز درمانی بستری شدند.
دکتر زینب حسینی افزود: رضایتمندی بیمار و ارتقا سطح کمی و کیفی ارائه خدمات درمانی از مهم‌ترین رسالت این مرکز درمانی است و پرسنل خدوم بیمارستان در تمامی حوزه‌های فعالیتی اعم از کادر درمانی و اداری پشتیبانی همواره تمامی تلاش خود را جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مراجعین و مردم شریف شهرستان تنگستان به کار خواهند برد.
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم از زحمات کلیه پرسنل و کارکنان این بیمارستان که با جدیت، پشتکار و دلسوزی در این راستا گام برمی دارند تشکر و قدردانی نمود. آموزش کارکنان سبب افزایش بهره‌وری در سازمان خواهد شد.
انتهای پیام/ ع.ق ۴۰۱۰