پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

بازگشت به زندگی جوان ۱۸ ساله به همّت کارشناسان اورژانس ۱۱۵

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور با اعلام این خبر گفت: به دنبال اعلام به مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر تصادف خودروی سواری با موتورسیکلت در جاده بهشت فضل فورا آمبولانس پایگاه جوادالائمه اسحاق آباد بعنوان کد تریاژ و همزمان آمبولانس پایگاه قدمگاه نیز بعنوان کد کمکی به صحنه حادثه اعزام شدند.

سیدحمید حسینی افزود: در ارزیابی اولیه از صحنه و فرآیند اخذ شرح حال و معاینات بالینی از بیماران مشخص شد که مصدومان این حادثه راننده و سرنشین موتورسیکلت بوده اند که هر دو مصدوم این حادثه توسط آمبولانس های نیشابور پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث فوریت های پزشکی دانشگاه خاطر نشان کرد: مصدوم آمبولانس پایگاه جوادالائمه در حین انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی تنفسی شده که با هوشیاری و سرعت عمل کارشناسان پایگاه اسحاق آباد عملیات احیای قلبی ریوی انجام و مصدوم پس از انجام چند سیکل احیا و دارو درمانی به زندگی  بازگشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور در پایان ضمن تشکر از کارشناسان پایگاه جوادالائمه اعلام کرد: طی آخرین استعلام مرکز پایش مراقبت های درمانی، مصدوم فوق هم اکنون در بخش ICU بیمارستان حکیم بستری است.