پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با خیرین سلامت شهر درّود


رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در نشست با خیرین سلامت روز پنج شنبه بیست و هشتم دی ماه از مشارکت خیرین سلامت شهرستان زبرخان دراجرای پروژه های سلامت محور منطقه خبرداد.
دکتر مجید درّودی با اشاره به محدودیت های دولت، منابع انسانی و مشکلات عدم امکان صدور مجوز برای ساخت بیمارستان در شهر درّود پرداخت و اظهار کرد: تاسیس شهرک سلامت زیرساخت مناسبی برای جذب توریسم سلامت و خدمت رسانی به مردم منطقه است که با همّت خیرین عزیز و پیگیری همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی محقق خواهد شد.
به گفته مقام عالی حوزه سلامت نیشابور در این شهرک، مرکز خدمات جامع شبانه روزی سلامت راه اندازی خواهد شد که به نوعی یک بیمارستان محلی است و با کمک بخش خصوصی، اعمال جراحی محدود و انجام خدمات تخصصی مثل چشم پزشکی و اعمال زیبایی در آن صورت می گیرد وهمچنین احداث پانسیون پزشکان نیز در چشم انداز آینده آن در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه با تشکر از نگاه بلند و حمایت های همیشگی خیرین با حوزه سلامت شهرستان، خاطرنشان کرد: با نگاه پرمهر شما خیرین سلامت امید است بتوانیم احداث مرکز رفاهی، تفریحی و آموزشی دانشگاه را در شهر درّود محقق کنیم.
در نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی با خیرین سلامت، معاون درمان، مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت نیشابور و جمعی دیگر از مدیران دانشگاه و خیرین سلامت حضور داشتند.