عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: سلامت، دقت و صیانت از حقوق مصاحبه‌شوندگان مد نظر قرار بگیرد/ گزارش تصویری

دکتر حسن ملکی زاده شب گذشته در بازدید از محل کانون ارزیابی شایستگی نیروهای جدید الاستخدام اظهار داشت: کانون ارزیابی شایستگی نیروهای جدید الاستخدام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور ۳۱۱ داوطلب در رشته‌های مختلف تخصصی و عمومی در محل بیمارستان هسته‌ای در حال برگزاری است و تا پایان فرآیند مصاحبه و ارزیابی همه پذیرفته‌شدگان ادامه خواهد داشت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از عوامل اجرایی و مسئولین حفاظت آزمون و پنل های تخصصی تقدیر کرد و گفت: سلامت، دقت و صیانت از حقوق مصاحبه‌شوندگان مد نظر قرار بگیرد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: در راستای برگزاری کانون ارزیابی شایستگی نیروهای جدید الاستخدام سال ۱۴۰۲ در محل بیمارستان هسته‌ای بوشهر، با حضور مسئول اجرایی کانون و مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، ارزیابان حوزه تخصصی و عمومی، تسهیلگران و ناظرین مدیریت‌های حراست، گزینش و بازرسی دانشگاه در ۱۹ رشته شغلی بهداشتی و درمانی، اداری و مالی در دو نوبت صبح و بعدازظهر در ۳ پنل مصاحبه تخصصی و یک پنل مصاحبه عمومی از تاریخ ۱۸ دی‌ماه در حال برگزاری است.
دکتر اکرم فرهادی اظهار داشت: تا پایان هفتمین روز کانون ۱۶۷ داوطلب مورد ارزیابی قرار گرفتند و بر اساس فرآیند مربوطه کلیه مستندات در سامانه‌های جهاد دانشگاهی و رشد ثبت شده است.
دکتر ملکی زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه دکتر اکرم فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران توسعه سازمان و تحول اداری، امید محمد نژاد مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات و رضا دریاپور مدیر منابع انسانی دانشگاه از محل برگزاری کانون ارزیابی شایستگی نیروهای جدید الاستخدام سال ۱۴۰۲ بازدید کرد.
دکتر ملکی زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این بازدید در جریان روند مصاحبه و نحوه ارزیابی پذیرفته‌شدگان سه برابر ظرفیت این آزمون قرار گرفت.
انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳