عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان: آرامش و امنیت امروز مرهون رشادت‌های شهداست

فاطمه آهو خوش در دیدار با خانواده شهید عباس روشن قیاس از پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: شهدا برای ما یادآوری می‌کنند تا ما بدانیم که چه وظیفه سنگینی بر دوش ما قرار گرفته است و این آرامش و امنیتی که امروز داریم به‌راحتی به دست نیامده است و مرهون رشادت‌های شهداست.
وی تصریح کرد: امنیت، آرامش و صلابت امروز کشور مرهون کسانی است که روزگاری جان، مال و آرامش خود را فدای این کشور کردند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: وظیفه ما است که به پاس قدردانی از اقدام ایثارگرانه آن‌ها در هر موقعیتی یاد آن‌ها را زنده نگه داریم و از خانواده‌های آنان تکریم کنیم.
آهو خوش گفت: پاسداشت شهدا و یادآوری رشادت‌های دوران دفاع مقدس، احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت است و ترویج آن ادای دینی به فداکاری و ایثار رشادتمندانه این عزیزان است.
در راستای تجلیل جایگاه و مقام شامخ شهدا و ادای دین به خانواده معظم شهدا به‌ویژه شهدای کارمند شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان کنگان، در قالب طرح سپاس با حضور در منزل شهید والامقام عباس روشن قیاس در فضایی صمیمی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار مسئول امور شاهد و ایثارگران شبکه بهداشت با همراهی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مدیر داخلی و امور عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) و امور عمومی شبکه و مسئول حراست شبکه و مسئول حراست بیمارستان و تعدادی از پرسنل شبکه و بیمارستان با خانواده شهید عباس روشن قیاس از پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) دیدار کردند.


انتهای پیام/ م.س ۳۰۷۰