عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

خدمات ارائه شده باید ثبت و قابل‌اندازه‌گیری برای همه باشد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر قاسم برجوئی‌فرد در ششمین پایش شبکه‌های بهداشت و درمان استان بوشهر که با حضور مدیران ستادی شبکه و معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شده بود افزود: ارتباطات بیشتر مدیران و کارکنان با هم باعث آشنایی بیشتر می‌شود که همین خود نقطه قوت هر سازمانی است.
این مقام مسئول بهداشتی با بیان اینکه در بهداشت با موج‌های متعدد کارها و برنامه‌ها روبرو هستیم گفت: همه کارها از اهمیت برخوردارند بااین‌حال باید به هر کاری متناسب با اهمیت و وزن‌ به آن پرداخت چرا که بعضی از برنامه‌ها به‌عنوان شاخص بهداشت تعریف شده‌اند.
دکتر برجوئی‌فرد خاطرنشان کرد: مدیران ستادی با بازدیدهای منظم از مراکز نسبت به نقاط ضعف آگاهی داشته باشند و در رفع آن بکوشند؛ البته با توجه با محدودیت‌ها قرار نیست مشکلات یک شبه حل شوند بلکه کاستن تدریجی از آن‌ها هدف است.
معاون فنی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: مجموعه معاونت بهداشت و شبکه‌های بهداشت علاوه بر برنامه‌های معمول خود با برنامه‌های بزرگ دیگری نیز درگیر هستند.
دکتر محمدمهدی خواجه‌ئیان گفت: به‌عنوان‌مثال علاوه بر کارهای معمول دو برنامه بزرگ جوانی جمعیت و طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع که به عهده حوزه بهداشت گذاشته شده می‌تواند هر سازمانی رو به‌طور کامل به خود مشغول کند بااین‌حال حوزه بهداشت با همه کمبودها این برنامه‌ها با تلاش همکاران به نحوه احسن انجام می‌دهد
انتهای پیام/ م.ب ۲۰۲۰