عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی؛ نشست رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با معاونین وزارت بهداشت برگزار شد

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به نشستی در مورد تعیین تکلیف بخش درمانی مرکز منتخب شبانه‌روزی سلامت عالیشهر با حضور معاونت‌های وزارت بهداشت اظهار داشت: بخش مرکز جامع سلامت در مرکز منتخب شبانه‌روزی سلامت عالیشهر فعال است اما بخش درمان تعیین تکلیف نشده و خدمات آن متوقف است.
عبدالکریم جمیری افزود: در این جلسه که با حضور معاونت درمان، بهداشت، پارلمانی و توسعه وزارت بهداشت و رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد، مقرر گردید تا هر معاونت نقش خود را در راه‌اندازی بخش درمان پیش ببرد.
جمیری بیان داشت: خوشبختانه بخش قابل‌توجهی از تجهیزات موردنیاز بیمارستان طی ماه‌های گذشته تامین‌شده و طبق رایزنی‌ها صورت گرفته، ۴ پزشک متخصص در این مرکز مستقر خواهد شد و یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان تعلق خواهد گرفت.
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: پرستار و کادر درمانی به‌تناسب نیاز بیمارستان پیش‌بینی شده و بنا به پیگیری‌های گذشته بر اساس مجوزها در حال گذراندن مراحل پذیرش هستند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در پایان اظهار داشت: پیرو بازدید هفته گذشته از مرکز منتخب شبانه روزی سلامت عالیشهر مقرر شد تا مسائل باقیمانده در مسیر راه‌اندازی بخش درمان از طریق نشستی با معاونت‌های وزارت بهداشت پیگیری گردد و امیدواریم به‌زودی مردم عالیشهر بتوانند از بخش درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.
دکتر حسن ملکی زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: برای مطالعه نیازمندی‌های جزئی‌تر و بهره‌برداری از ظرفیت کامل مرکز منتخب شبانه‌روزی سلامت عالیشهر هفته آینده مسئولین دانشگاه علوم پزشکی با کارشناسان وزارت خانه نشستی خواهند داشت و نیازها توسط معاونت توسعه وزارت بهداشت تامین می‌گردد.
این جلسه با حضور عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسن ملکی زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دکتر اکرم فرهادی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر نادر شکیب آزاد معاون درمان دانشگاه در حضور معاونین درمان، بهداشت، پارلمانی و توسعه وزارت بهداشت برگزار شد.

انتهای پیام/