پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی در دستور کار روابط عمومی دانشگاه

مهندس رضا پارسا در ششمین نشست سیاست گذاری روابط عمومی دانشگاه در جمع همکاران مسئول و کارشناس روابط عمومی ارتباط را رمز موفقیت در دنیای امروز دانست و افزود: همه ما باید ارتباطات خود را به عنوان نزدیک ترین فرد به مدیر مجموعه، مردم و کارکنان تقویت کنیم تا امیدبخشی به جامعه تسهیل شود.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه بااشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر، میلاد امام علی(ع) و نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرکت در انتخابات را وظیفه تک تک کارکنان دانست و افزود: اطلاع مردم از خدمات انجام شده در حوزه سلامت، باعث تقویت روحیه امید و امیدآفرینی در جامعه خواهد شد و ارتقای جلب مشارکت مردم را در همه پروژه ها، پویش ها و رویدادهای ملی در پی خواهد داشت.

مهندس پارسا در ادامه از همکاران روابط عمومی خواست رسیدگی به مشکلات و شکایات مردمی را با سرعت به مسئولان مرتبط منتقل کنند و پاسخ به مردم و رسانه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه از حضور مدیران و همکاران روابط عمومی در میز خدمت نماز جمعه تشکر کرد و گفت: امید است با همکاری بیشتر اصحاب رسانه شاهد حضور بیشتر مردم در این میزهای خدمت باشیم چرا که در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور علاوه بر پاسخ گویی به مشکلات مردم، خدمات بهداشتی، مراقبتی و درمانی نیز توسط بهورزان، مراقبان سلامت و کارشناسان اورژانس و درمان هر هفته در مصلای مسجد جامع انجام می شود.