عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

بررسی میدانی وضعیت حوزه سلامت شهرستان اردل

وبدا؛ در هشتمین سفر کاری دکتر اعرابی سرپرست محترم دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و هیئت همراه به شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری، وضعیت حوزه سلامت شهرستان اردل به صورت میدانی و از نزدیک بررسی شد.

به گزارش وبدا، چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ سفر کاری دکتر اعرابی با بازدید سرزده از واحدهای مختلف بهداشتی، درمانی و اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغاز شد.

بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستای شماره ۲ اردل و نظارت بر نحوه ارائه خدمات  و نشست با فرماندار شهرستان اردل پیرامون مطالبات حوزه سلامت برنامه های بعدی دکتر اعرابی در این روز بود.

همچنین بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا(ع) اردل و عیادت از بیماران و پیگیری مطالبات آنان، نشست با پزشکان متخصص شاغل در بیمارستان اردل و بررسی وضعیت موجود و بازدید از ساختمان در حال تکمیل پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهید صولت رئیسی و تاکید بر تسریع اجرای پروژه جهت تکمیل و بهره برداری در این روز انجام شد.

دکتر اعرابی در مصاحبه خبری با رسانه ملی صدا و سیما، از وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان گزارشی ارائه کرد.

نشست هم اندیشی با حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه اردل پایان بخش این سفر یک روزه به شهرستان اردل بود.

گفتنی است: در این برنامه ها مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست، معاون اجرایی مرکز بهداشت استان و مدیران درمان، منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی و روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه نیز حضور داشتند.

تاکنون وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ، لردگان، خانمیرزا، فلارد، بن  و بروجن از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از نزدیک بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفته است.


مشاهده گالری عکس و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.