عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

تشدید نظارت بر اصناف با نزدیک شدن به پایان سال در بوشهر

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این خصوص گفت: بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس از اهداف کلان وزارت بهداشت است و بر همین اساس تامین و حفظ سلامتی آحاد جامعه و دسترسی به غذای ایمن و سالم در قالب طرح تشدید نظارت‌ها با توجه به نزدیکی به پایان سال به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین اهداف معاونت بهداشت است.
مهندس میمنت توبه خاک افزود: طرح یاد شده با توجه به سیاستهای نظارتی و اجرایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و معاونت بهداشت برای عملیاتی کردن برنامه و اجرا توسط شبکه‌های بهداشت و درمان استان ابلاغ شده است.
وی درباره زمان اجرای این طرح نیز گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف از نیمه دی‌ماه سال جاری تا پایان سال در سطح استان بوشهر در دستور کار شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها قرار دارد.
این طرح در کلیه شهرستان‌های استان و در مناطق شهری و روستایی اجرا می‌شود.
همکاری سایر ادارات و سازمان‌های مرتبط در اجرای هرچه بهتر این طرح موثر خواهد بود.
انتهای پیام/ م.ب ۲۰۲۰