عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

بررسی مشکلات حوزه سلامت شهرستان فلارد

وبدا؛ سفر کاری سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری به شهرستان فلارد با هدف بررسی وضعیت حوزه سلامت و رسیدگی به مشکلات این بخش صورت گرفت.

به گزارش وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در بیست و نهمین روز از آذرماه ۱۴۰۲ دکتر محمدحسین اعرابی به همراه مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست، معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، مدیران درمان، منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی و روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه و جمعی از مسئولان با حضور در فلارد مسائل مرتبط با حوزه بهداشت، درمان و سلامت این شهرستان را از نزدیک بررسی کرد.
سید علی درخشان افزود: دیدار و نشست با فرماندار و امام جمعه شهرستان فلارد،‌ بازدید از ستاد شبکه بهداشت و درمان و بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان از جمله برنامه های دکتر اعرابی و تیم همراه بود.
وی اضافه کرد: همچنین در این روز با حضور در بیمارستان سردار شهید ارجمند مالخلیفه ا زنزدیک مشکلات و مطالبات بیماران و پرسنل بررسی شد.
درخشان ادامه داد: بررسی میدانی مسائل مرتبط با حوزه سلامت شهرستان فلارد، نحوه ارائه خدمات، خداقوت به کادر بهداشت و درمان حوزه سلامت از جمله اهداف این سفر کاری بود.


برای مشاهده گالری عکس و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.