عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

سفر کاری سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی استان به شهرستان لردگان


وبدا؛ سفر کاری سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدامات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری به لردگان با هدف بررسی وضعیت حوزه سلامت این شهرستان صورت گرفت.

به گزارش وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در بیست و نهمین روز از آذرماه ۱۴۰۲ دکتر محمدحسین اعرابی به همراه مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست، معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، مدیران درمان، منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی و روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه و جمعی از مسئولان با حضور در لردگان مسائل مرتبط با حوزه بهداشت، درمان و سلامت این شهرستان را از نزدیک بررسی کرد.
سید علی درخشان افزود: این سفر یک روزه با گلباران قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا آغاز شد.
وی اضافه کرد: دکتر اعرابی در این سفر طی نشست های جداگانه با امام جمعه و فرماندار شهرستان لردگان دیدار کرد.
وی ادامه داد: بازدید از واحد های ستاد شبکه بهداشت و درمان،  کلینیک تخصصی و مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک شهری لردگان از دیگر برنامه های دکتر اعرابی در شهرستان لردگان بود.
درخشان خاطرنشان کرد: هنچنین بازدید از مرکز مشاوره قبل از ازدواج، بازدید از پروژه در حال ساخت ساختمان کلینیک تخصصی، بازدید از کلینیک بیماران خاص بخش های تالاسمی و دیالیز و بازدید از کلینیک ناباروری سطح سه لردگان هم در این روز انجام شد.
وی افزود: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در بخش اورژانس بیمارستان شهدا لرگان، بخش درحال بهسازی اتاق عمل و پانسیون های در حال ساخت پزشکان شهرستان لردگان وضعیت موجود را مورد ارزیابی قرار داد.
وی تصریح کرد: در ان سفر کاری ضمن بررسی وضعیت موجود و رفع مشکلات مرتبط با حوزه سلامت، بازدید وبررسی میدانی مسائل مرتبط با حوزه بهداشت و درمان شهرستان لردگان، نحوه ارائه خدمات به بیماران و مراجعین ، خداقوت و تقدیر از تلاش های کادر بهداشت و درمان شهرستان و نظارت بر روند پروژه کلینیک تخصصی صورت گرفت.
برای مشاهده گالری عکس و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.