عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد در حکمی دکتر جعفر مقدسی عضو هیات علمی را بعنوان "مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست" این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در این حکم خطاب به دکتر مفدسی آورده است؛ با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مشاور اینجانب و مدیر حوزه ریاست دانشگاه منصوب می شوید.

همچنین در این حکم آمده: امید است با اتکال به خداوند سبحان، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور با استفاده از نیروهای متخصص و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

در این حکم با اشاره به وظایف مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، برتشکیل منظم و مستمرهیات رئیسه، هماهنگی موثر بین معاونین، روسای واحد های تابعه در جهت تسهیل روند اجرائی شدن و پیشبرد مصوبات هیات رئیسه، شورای دانشگاه و هیات امنای دانشگاه و تشکیل منظم و مستمر جلسات هماهنگی بین مدیران واحدها و مراکز تحت نظر حوزه ریاست دانشگاه تاکید شده است.

همچنین تسهیل و ارتقاءارتباط معاونین و روسای مراکز تابعه با حوزه ریاست، شرکت در جلسات داخل و خارج از دانشگاه بر حسب موضوع به نمایندگی اینجانب و ارائه نظرات کارشناسی و مشورتی حسب مورد، پیگیری و نظارت بر سازماندهی سفرهای شهرستانی، بازدیدها و ملاقات ها و ساماندهی و ارتقاء فعالیتهای حوزه ریاست از دیگر موارد اشاره شده در این حکم انتصاب است.