عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

پیام تسلیت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بمناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد در پیامی فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را به عموم مردم بویژه جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.
به گزارش وبدا، در متن پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است: سوم جمادی الثانی(مصادف با ۲۶ آذر)، سالروز شهادت پاره تن پیامبر (ص) حضرت فاطمه زهرا(س) است که درود و ستایش خداوند متّعال بر علّت بی‌بدیل آفرینش، فرزند شایسته پیام‌آور رحمت، همسر مولی الموحدین و مادر برترین جوانان بهشت؛ حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) باد.
وی افزود: ایام سوگواری دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت که امسال مصادف شده با حملات ترویستی در غزه و شهادت کودکان و زنان بی گناه فلسطین به دست رژیم جعلی اسرائیل، یاد آور شجاعت و شهامت آن بانوی بزرگوار در دفاع از ولایت و عدالتخواهی است.
دکتر اعرابی افزود: زندگی بزرگ بانوی اسلام و اسوه بانوان عالم، سرشار از فضایل اخلاقی و آموزه های دینی در دفاع از ارزش های اسلامی بود و شهادتش، پایداری و استقامت در برابر ظلم را به عدالتخواهان آموخت.
وی در پایان فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه و سالروز شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) را به تمامی رهروان آن حضرت بویژه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان تسلیت گفت.