عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

نشست ارزیابی شاخص‌های ۴۳ گانه ارزیابی اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه


نشست ارزیابی شاخص‌های ۴۳ گانه ارزیابی اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه امروز با حضور دکتر بهاری و آقای رضایی از ارزیابان اداره مشاوره مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیر امور دانشجویی، دبیر کمیته انضباطی و رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه برگزار شد.

در این نشست به بررسی کمی و کیفی عوامل موثر در کسب رتبه برتر اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بین دانشگاه های تیپ۲، آیتم های۴۳ گانه شاخص ارزیابی اداره مشاوره و برنامه عملیاتی تدوین جهت سهولت در انجام شاخص‌ها پرداخته شد

همچنین در این نشست، عملکرد۳ ماهه این واحد و عملکرد فردی کارشناسان بررسی و نقاط ضعف و قوت در حوزه مشاوره دانشجویی احصاء شده و برای ۳ ماهه آینده، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد

موضوع غربالگری سلامت روان نیز به تفکیک دانشکده‌ها بررسی و واکنش دانشجویان به تماس‌های تلفنی کارشناسان مشاوره جهت پیگیری غربالگری تکمیلی مورد بحث قرار گرفت.

تعداد مشاوره‌های حضوری و غیرحضوری کارشناسان، تعداد کارگاه‌های برگزار شده به تفکیک مکان و کارشناس متولی امر، تولید محتوای هر فرد و فعالیت در حوزه همتایاری نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

همچنین در پایان نحوه انجام آزمون غربالگری سلامت روان دانشجویان (طبق آخرین نسخه ccsm) تشریح شد.