پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از زیرساخت های بهداشتی درمانی زبرخان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه از زیر ساخت ها و پروژه های بهداشتی و درمانی در حال ساخت شبکه بهداشت و درمان زبرخان بازدید کرد.

دکتر مجید درّودی با حضور در شهرستان زبرخان از پروژه های بیمارستان ۶۴ تختخوابی، پایگاه بهداشت خیّرساز خرو علیا، مجموعه نخدران و همچنین پروژه در حال ساخت کلینیک تخصصی خیّرساز این شهرستان بازدید به عمل آورد.

رئیس دانشگاه در ادامه با حضور در محل پروژه کلینیک تخصصی شهرستان و در جلسه ای با حضور هیات امنای مسجد امام حسین(ع)، بر برنامه ریزی برای ادامه ساخت کلینیک تخصصی و تسریع در روند تکمیل پروژه کلینیک تخصصی شهرستان زبرخان تاکید کرد.

بازدید از مرکز معاینات سلامت شغلی زبرخان و بررسی نحوه ارایه خدمات، واقع در شهرک صنعتی خیام و حضور در شرکت گراند صنعت و تجلیل از خیّر نیک اندیش سلامت، حاج آقای محمد رفیقیان، مدیر این شرکت از دیگر برنامه های حضور رییس دانشگاه در شهرستان زبرخان بود.

وی در پایان، آمادگی دانشگاه را در خصوص بر پایی دفتر ارتباط با صنعت، در آینده ای نزدیک در محل شهرک صنعتی خیام را اعلام کرد.

در این بازدید ها، دکتر حامد سلیمانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان و مدیر دفتر ریاست مهندس جوادی زاده و  کارشناسان ستادی آن شبکه نیز حضور داشتند.