پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

درخشش دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در جشنواره ورزشی دانشجویان منطقه شمال شرق کشور

دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در مسابقات دارت، تنیس روی میز و بدمینتون در جشنواره ورزشی دانشجویان منطقه شمال شرق کشور خوش درخشیدند.
معاون فرهنگی و دانشجویی در گفتگو با وب دا گفت: در مسابقات دارت، تنیس روی میز و بدمینتون در جشنواره ورزشی دانشجویان منطقه شمال شرق کشور دانشجویان دختر دانشگاه موفق به کسب مدال برنز شدند.
دکتر محمد جواد فرح بخش افزود: در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه های اسفراین و سبزوار برگزار شد؛ در رشته ی پرتاب دارت فاطمه بیات دانشجوی رشته بهداشت حرفه ای، در رشته تنیس روی میز سعیده اشعری دانشجوی رشته بهداشت عمومی و در رشته بدمینتون تیمی فرشته علیمیرزایی و نیلوفر کیا دانشجویان رشته های پزشکی و تغذیه موفق به کسب عنوان برنز این مسابقات شدند.
رئیس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز افزود: با برنامه ریزی انجام شده، این جشنواره ورزشی با حضور ۱۰دانشگاه منطقه به مناسبت روز دانشجو و به میزبانی دانشگاه های مختلف منطقه در رشته های شنا، دارت، طناب زنی، تنیس روی میز، بدمینتون، فوتیال، والیبال، بسکتبال۳نفره و تیراندازی در حال برگزاری است.
دکتر مجید فرح نیا ادامه داد: برای اولین بار است که با هدف افزایش مشارکت دانشگاه های منطقه در برگزاری مسابقات ورزشی، تمامی دانشگاه های منطقه ۹کشور را در میزبانی این جشنواره ورزشی مشارکت داده ایم.
دبیر تربیت بدنی منطقه شمال شرق کشور افزود: در ادامه این جشنواره ورزشی، مسابقات فوتسال و والیبال دانشگاه های منطقه شمال شرق به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از ۲۰الی۳۰آذرماه برگزار خواهد شد.