عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

کارتیمی در کنار انضباط مالی زمینه رشد و پیشرفت را فراهم میکند

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تبریک و گرامیداشت روز حسابدار گفت: کارتیمی در کنار انضباط مالی موجب رشد و پیشرفت هر مجموعه خواهد شد.
به گزارش وبدا، دکتر اعرابی در سومین کارگاه آموزشی نکات کلیدی درآمدهای بیمه‌ای همزمان با گرامیداشت روز حسابدار اظهار کرد: بیش از ۸۵ درصد گردش مالی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مربوط به بیمارستان هاست.
وی افزود: روسا و مدیران بیمارستان ها و واحدها در مدیریت اثربخش درامدها، هزینه ها و منابع نقش آفرین هستند.
دکتر اعرابی اضافه کرد: حسابرسی داخلی یکی از ارکان مهم هر مجموعه است، و در سازمان های که به عنوان بنگاه های اقتصادی مطرح هستند این امر اهمیت بیشتری دارد.
وی یادآور شد: در فرایندهای مالی با کمترین مداخله می توان رقم های قابل ملاحظه ای را ذخیره و از اسراف بیت المال جلوگیری کرد.
وی کارتیمی در کنار انضباط مالی را زمینه ساز پیشرفت و رشد سازمان ها عنوان کرد و ادامه داد: ‌کارشناسان مرتبط با حسابداری و حسابرسی زیر مجموعه دانشگاه بزرگ علوم پزشکی، راه‌کارهای اساسی و کارآمد را در فرایندهای مالی برای بهبود شرایط سازمان ارائه دهند.
دکتر اعرابی همچنین به مناسبت روز حسابدار با مدیر و کارکنان مجموعه امور مالی دانشگاه دیدار و ضمن تبریک این روز، از تلاش های صورت گرفته در این مدیریت با اهدای گل تقدیر کرد.