عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

بررسی میدانی وضعیت حوزه سلامت در شهرستان‌های بروجن و بن

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری به صورت میدانی وضعیت حوزه بهداشت، درمان و سلامت دو شهرستان بروجن و بن را نظارت و بررسی کرد.

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی به همراه جمعی از مسئولان دانشگاهی با حضور در شهرستان های بروجن و بن، مسائل مرتبط با حوزه بهداشت، درمان و سلامت این دو شهرستان را از نزدیک بررسی کرد.

در سفر به شهرستان بروجن؛ دیدار و نشست با حجت الاسلام و المسلمین جعفری نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن همراه با ارزیابی و نظارت بر اجرای پویش ملی سلامت و غربالگری دیابت و پرفشاری خون، بازدید از پایگاه اورژانس ۱۱۵ شماره ۳ شهری بروجن واقع در محله الهیه که با ‌مشارکت خیر نیک اندیش احداث گردیده و بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن و بررسی روند ارائه خدمات، عیادت از بیماران و تقدیر از کادر درمان از برنامه های سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بود.

همچنین حضور در دانشکده علوم پزشکی بروجن و بررسی مسائل آموزشی درمانی و بازدید از روند احداث و عملیات اجرایی ساخت خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم پزشکی بروجن و حضور در خوابگاه دانشجویی پسران دانشکده علوم پزشکی بروجن و دیدار و گفتگو با دانشجویان از دیگر برنامه های سفر به بروجن بود.

سفر کاری دکتر اعرابی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون بهداشت و رییس مرکز بهداشت استان به شهرستان بن نیز با زیارت قبور مطهر شهدای بن و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا آغاز شد.

حضور در نشست شورای اداری شهرستان بن با حضور استاندار محترم و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و جمعی از مسئولان هم از دیگر برنامه های سفر به شهرستان بن بود.