عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تجلیل از ۵ برگزیده بیست و چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری استان

وبدا؛ ۵ پژوهشگر و فناور دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، به عنوان برگزیده بیست و چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش وبدا، دکتر الهام رئیسی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در آیین اختتامیه بیست و چهارمین هفته پژوهش و فناوری استان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری سیاستگذاری و دستاوردهای این دانشگاه در دولت سیزدهم بر پایه دو هدف تحقیق نیل به مرجعیت علمی و مبتنی بر حل مسائل کشور برنامه ریزی شد.
وی افزود: در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استانی از ۵ پژوهشگر و فناور برتر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تجلیل به عمل آمد.
دکتر رئیسی اضافه کرد: دکتر امین داودی در گروه علوم بالینی پزشکی و دکتر پگاه خسرویان دهکردی در گروه علوم پایه پزشکی به عنوان دو "پژوهشگر برتراستانی" و دکتر جواد صفاری به عنوان "فناور برتر استانی" به عنوان نماینده شرکت «آوا زیست آزما پژوه» در این مراسم معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین دکتر شیما رحمتی بعنوان "کارشناس پژوهشگر برتر استان" و آقای ماهور فرزان بعنوان "پژوهشگر برتر گروه دانشجویی" از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مورد تجلیل قرار گرفتند.
گفتنی است: آئین اختتامیه بیست و چهارمین هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مسئولان به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

امسال هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری از ۱۱ تا ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ با شعار "پژوهش و فناوری پیشران رشد، تولید و مهار تورم" گرامی داشته شد.