عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می شود

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری خبر داد.
به گزارش وبدا، سید علی درخشان اظهار داشت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح فردا سه شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سالن همایش‌های ابن سینا واقع در مجتمع رحمتیه شهرکرد برگزار می گردد.
وی افزود: در این مراسم دکتر محمدحسین اعرابی به عنوان "سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد" معرفی و از خدمات دکتر ارسلان خالدی فر رئیس پیشین این دانشگاه تقدیر می گردد.
وی ادامه داد: حکم انتصاب دکتر اعرابی به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد، ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ به امضای دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی رسید.
گفتنی است: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۶۵ تاسیس شد و هم اکنون دارای ۷ دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، فناوریهای نوین، پرستاری و مامایی و علوم پزشکی بروجن است و ۱۰ بیمارستان، ۴ کلینیک درمانی و ۱۱ شبکه بهداشت و درمان در سطح استان زیر نظر این دانشگاه مشغول به ارائه خدمات هستند.