پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

فراخوان سومین دوره مسابقات مجازی کشوری گلبانگ اذان و زیباخوانی نماز

ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی با هدف تحقق زیباخوانی نماز و صحت قرائت مسابقه ای را با عنوان «گلبانگ اذان و زیباخوانی قرائت نماز»با همکاری چند نهاد استانی به صورت مجازی برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، طبق متن فراخوان، سومین دوره این مسابقات در بخش اذان مختص آقایان و در بخش زیباخوانی نماز برای عموم آزاد می باشد و در هر دو محور (اذان ، قرائت نماز) برای کلیه گروه های سنی محدودیتی ندارد.

مسول ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این خصوص گفت: مهلت ثبت نام و ارسال آثار از تاریخ بیستم آبان الی بیستم دی ماه امسال خواهد بود و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید نام و نام خانوادگی، کد ملی، محل سکونت، نام دستگاه اجرایی (در صورت ثبت نام از طریق ادارات)، شماره همراه و محور مورد نظر (اذان یا زیباخوانی نماز) را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۲۰۰۱۴۲۲۰ پیامک کنند.

حجه الاسلام و المسلمین کاظمی نسب افزود: ارسال آثار با حجم حداکثر ۲۵ مگابایت و به صورت فایل صوتی از طریق سامانه مسابقه به آدرس http://binalood-mosabegheh.ir می باشد و زمان اعلام نتایج مسابقه ۳۰ دی ماه سال جاری و زمان برگزاری اختتامیه مسابقه و اهدای جوایز، دهه مبارک فجر خواهد بود.

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی و شرایط ثبت نام و کلیپ های آموزشی اذان و زیبا خوانی نماز از طریق سایت شرکت عمران شهر جدید بینالود به آدرسwww.binalood.ntdc.ir و یا از طریق کانال محتوایی ستاد اقامه نماز در پیام رسان های بومی سروش ، ایتا و بله به آدرس prayer_content@ در دسترس می باشد.

علاقه مندان  به شرکت در این مسابقه می توانند برای مطالعه شیوه نامه اینجا کلیک کنند.