عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

جلسه فصلی کمیته عدالت، تعالی و بهره وری کلان منطقه یک آمایشی آموزش عالی بخش سلامت کشور برگزار شد.

سومین جلسه فصلی کمیته عدالت، تعالی و بهره وری کلان منطقه یک آمایشی آموزش عالی بخش سلامت کشور با حضور دکتر مجاورعقیلی معاون آموزشی دانشگاه و دبیران کلان منطقه یک کشور در سالن جلسات شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار گردید.
دکتر مجاور عقیلی معاون آموزشی دانشگاه در ابتدای این جلسه با اشاره به عملکرد دانشگاه های کلان منطقه یک، فعالیت های این کلان منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه های کلان منطقه باید با هم افزایی و تعامل با یکدیگر در جهت پیشبرد اهداف عالیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه آموزش گام های مثمر ثمر و خوبی را بردارند و باید هرچه بیشتر اتحاد بین دانشگاه های کلان منطقه را تقویت نماییم.
در ادامه این جلسه دکتر قاسم عابدی و دکتر رویا ملک زاده دبیران کلان منطقه یک گزارشی از اقدامات صورت گرفته کمیته عدالت، تعالی و بهره وری کلان منطقه یک آمایشی آموزش عالی بخش سلامت کشور در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ را ارائه دادند.
در ادامه جلسه دبیران کارگروه های پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی، مرجعیت علمی و آینده نگاری، مدیریت جامع کیفیت در آموزش علوم پزشکی، کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان، اخلاق، سلامت معنوی و تعهد حرفه ای در آموزش پزشکی و توسعه آموزش و فناوری های نوین یادگیری گزارش منطقه ای شاخص های کارگروه های مذکور را ارائه داده و سپس اعضاء کارگروه ها نقطه نظرات خود را بیان کردند.
شایان ذکر است کلان منطقه یک آمایشی آموزش عالی بخش سلامت کشور شامل دانشگاه های علوم پزشکی گلستان، مازندران، گیلان، بابل، سمنان و شاهرود می باشد.