عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: حوزه اطلاع‌رسانی پزشکی یکی از علوم زیربنایی، اساسی و ارزشمند است/ گزارش تصویری

دکتر حسن ملکی‌زاده با بیان اینکه از ظرفیت رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی بسیار کم استفاده می‌شود، بیان داشت: برای اینکه بتوانیم ظرفیت‌های کارشناسی را ارتقا دهیم باید کسانی که با علوم روز دنیا آشنا هستند و توان بهره‌وری و بهره‌گیری از علوم روز را بهتر دارند وارد عرصه کنیم.
وی در آیین تجلیل از پرسنل گروه کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی در روز کتابدار، اظهار کرد: لازمه ارتقای رشته کتابداری تبیین درون رشته‌ای، برون رشته‌ای و حتی فرابخشی است و اولین اصل این است که بتوانیم مبانی و اهداف خود را برای مخاطبین تبیین، بازبینی و اطلاع‌رسانی کنیم.
دکتر ملکی‌زاده تصریح کرد: اگر بتوانیم بدنه کارشناسی را تقویت کنیم یقینا تصمیمات مدیریتی و عملکردی ما تصمیمات بهتری خواهد بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مراسمی که به مناسبت روز کتابدار برگزار شد، از پرسنل گروه کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه تقدیر کرد.
گروه کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با جذب دانشجو در مقطع کارشناسی کتابداری در شاخه پزشکی در سال ۱۳۸۵  فعالیت خود را در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آغاز کرد. با راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی در سال ۱۳۸۹ فعالیت‌ها و قابلیت‌های این گروه توسعه‌ی بیشتری یافت.

انتهای پیام/ س.م ۱۰۲۱