عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس‌کل دادگستری استان بوشهر: جامعه پرستاری در ارتقای خدمات سلامت نقشی محوری را ایفا می‌کنند/ گزارش تصویری

مهدی مهرانگیز ضمن تاکید بر رعایت حقوق و مزایای پرستاران، اضافه کرد: پرستاری کار دشواریست و پرستاران شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند.
وی اظهار داشت: بر اساس حقوق عامه، مسائل مرتبط با بخش بهداشت و درمان استان را پیگیری می‌کنیم و هر جا نفعی برای مردم دارد موظف هستیم که برای استیفای این حقوق گام برداریم؛ مجموعه دادگستری استان بوشهر آماده هرگونه همکاری با مسئولین حوزه بهداشت و درمان است.
رییس‌کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به شیوع بالای بیماری‌های قلبی‌عروقی در استان، بیان داشت: بیمارستان کنونی قلب بوشهر با ظرفیت ۶۰ تختخواب جوابگوی مراجعات فراوان مردم این استان نیست و سرعت بخشی در احداث یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی مجهز خواسته مردم است.
مهرانگیز اضافه کرد: هم‌اینک بخشی از مردم استان بوشهر به دلیل کمبود امکانات تخصصی قلب در سایر نقاط استان، به ناچار و با هزینه‌های فراوان سیر درمان خود را در استان‌های دیگر دنبال می‌کنند.
در این بازدید رییس کل دادگستری استان بوشهر، مدیرکل حوزه استاندار بوشهر، رییس دانشگاه و رییس بیمارستان قلب بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، با اهدای شاخه گل از زحمات پرستاران قدردانی کردند.

انتهای پیام/ س.م ۱۰۲۱