عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: استفاده از توانمندی‌های کارشناسان یک ضرورت بوده که همه مدیران باید از آن بهره‌مند شوند / گزارش تصویری

دکتر حسن ملکی‌زاده در نشست با کارشناسان آمار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: توجه به حوزه‌های کارشناسی بسیار مهم بوده و باید تقویت شد زیرا ما در هر حوزه‌ای که کارشناسان و محققین قوی‌تری داشته باشیم نگاه متعالی کارشناسان خبره و توانمند باعث روی کار آمدن مدیران توانمندی خواهد شد.
وی تصریح کرد: اگر قرار است مدیران در سطوح مدیریتی تصمیم‌گیری کنند نیاز است کارها در سطوح کارشناسی با نهایت دقت و کاملا علمی انجام شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: زمانی یک مدیر خلاق بوده و ذهن پویایی دارد که کارشناس وی طراح، برنامه‌ریز و خوش‌فکر باشد. این شرایط اگر در تصمیم‌گیری مدیران لحاظ شود بسیار در موفقیت سازمان تاثیرگذار خواهد بود.
دکتر ملکی‌زاده خاطرنشان کرد: تمامی مدیران دانشگاه در هر سطحی باید به‌صورت مستمر و چالشی با واحد آمار جلساتی را برگزار کنند چون لازمه موفقیت و پیشرفت این است که از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کارشناسان واحد آمار خود استفاده کنند.
وی تاکید کرد: تمام خدماتی که در حوزه سلامت انجام می‌شود ماحصل تلاش یک تیم بسیار گسترده بوده و اگر هرکدام از این حلقه‌های زنجیر به مشکل بخورد به موفقیت نخواهیم رسید زیرا هرکدام در جایگاه خود از اهمیت زیادی برخوردارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: ازآنجایی‌که حوزه سلامت حوزه‌ای بسیار تخصصی است ارائه آمار صحیح و کاربردی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های برنامه‌ریزی تخصصی برای سازمان است.

این نشست به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی با حضور رئیس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل ، رابطین آمار و کارشناسان اداره آمار دانشگاه برگزار و با اهدا لوح از کارشناسان تقدیر شد.

انتهای پیام / م.ف ۱۰۲۴